Wait, do you still have a chance?

Find out your chances of getting your ex back in 2 minutes.

Boards Not Your Ex Oldies

To post a reply login or register

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,515 total)
  • Author
    Posts
  • #1877
    AvatarRobot 3
    Participant
    • Total Posts: 469

    Exactly Steve! I also wished my ex could date someone to see how great I am! Just a couple of weeks ago, I read our chats on Facebook! She kept mentioning how awesome I am and how great she feels about having me in her life! She kept insisting that how different I am from other guys! However, as you said, my ego won’t allow me to take someone exploring my merits through faults that she will probably find in others!

    You know what? I believe that my ex had hard time explaining to other on what made her breakup with me! This idea keeps me mellow! Sorry for sounding too snobby here, guys!

    a.z.,

    Last night I was a bit drunk so did not reply to you! My ex took her mind games to such an extreme that when she saw me begging, she literally peed on me further! This was inhumanity and of course, the core of my point!

    #1879
    AvatarRobot 3
    Participant
    • Total Posts: 469

    Giulia,

    Great! I also did not talk about my plan to anyone! I just told my roommate about it around 30th day of NC and he had never seen my ex (we became roommates right after the breakup). He felt sorry for me. Then he followed me for 2-3 weeks but I felt bad about it because I could not get any response from my ex in those days. Since I drink in the living room quite often, I am afraid that he will feel that I am pathetic!

    Daniel,

    I also can’t forget the sex we had! I sometimes doubt if I loved her or the sex we had! LOL Just kidding! I loved cuddling her too! That’s the best memories I have of her! ha ha ha ha… That’s crazy!

    #1888
    AvatarDaniel
    Participant
    • Total Posts: 191

    Im confused idk if i should try to contact her although im certain she would respond but cold. And idk if its going to be good or just make me look like n idiot who cant move on.

    #1890
    AvatarRobot 3
    Participant
    • Total Posts: 469

    That’s a tough question Daniel!BTW, you can’t be sure if she is cold/worm. Well, if you accept the risk! Go for it! Be a fucking bold man!

    Daniel, other than those 2 girls you said, did you try asking for date from other girls too? I talked to many girls! Some of them are close friends of those whom I had asked before. Despite knowing that they would reject me because I asked their best friend/roommates, I still did it! Yet, I don’t feel bad because I am GREAT!!

    #1892
    AvatarDaniel
    Participant
    • Total Posts: 191

    Dara, yes i’ve been dating. I was also going out with my ex from 6yrs ago. There is also this woman that i met and had a convi with who likes me but i can tell that she is still holding back. We’ve been texting a lot though. Its just so hard to open up again to somone new. Starting all over again being vulnerable again. You keep wondering if you will feel the same sensation again with your ex. The closeness and the connection. There is so much to think about. Haha.

    #1894
    AvatarRobot 3
    Participant
    • Total Posts: 469

    Yeah! It fucking damages everything! When I dated my ex for the first time (EXACTLY 1 YEAR AGO), I was cool! I had talked to a bunch of girls and I could date anyone of them! However, now I act crazy and they really sense it!

    Oh! Man 6 years really sucks! Sorry to hear that!!

    Well, you think just like me in valuing our ex! I wish to have another sex with her and kiss her lips while doing it! The warmth of her lips are still on my lips! ha ha ha…

    #1901
    AvatarRAED
    Participant
    • Total Posts: 133

    Hey hey hey!

    These guys are getting hot in here. Dara and Daniel. Lol.

    I remembered Kevin said to initiate contact we must use the ‘something reminded me of you’ text. And guess what, a while ago I was planning to playing a prank on my ex. Though I will not really do it but my mind is getting kinky lol.

    I was thinking I will br sending her a message like, something reminded me of you today. And when she asks what i will be telling her I had mussels for lunch.

    If you know what I mean. Lol. Excuse us, ladies! It’s been months since our last you know lol

    #2047
    AvatarRihanna
    Participant
    • Total Posts: 209

    Hi friends,

    Aaargh! I really feel left out when you’re all chatting and it’s night time where I am but at least I get a surprise after waking up 🙂

    Thank you Steve and glad to hear from you 🙂 I haven’t heard from you in a while so how are you doing with your progress?

    Festival David, I agree with you and Steve and Dara that your exes just don’t know how good they have it with you guys but once they move on to another relationship they will realise their mistake and it might be too late for them then…

    Raed, How are you doing? I hope you’re not feeling low anymore. You sound bit cheery which is great to know and that kinky message you think of texting put a huge smile on my face, I think it’s a great idea at least if your ex has a bit of sense of humour.

    Dara, “the warmth of her lips are still on my lips” hahahaha… that’s GOLD! She’s an idiot for letting you go hahaha… But seriously, sometimes when you try too hard to please someone that person may become stuck up for it, perhaps ignore your ex for a while and see her reaction. I know you’ve tried all sort of things but have you tried ‘treat them mean, keep them keen’method? Post a pic on fb with a HOT babe but a classy picture not something that your ex would look down on, something your ex would be jealous of and see how your ex will react 🙂

    A.Z, My situation is similar in parts to yours and I’ve learnt mainly from the guys here like Dara, and Raed that patience, patience, patience is key! So be patient and let life lead you that’s what I’m doing now and though it sucks well, there’s not much I can at the moment other than look after myself, keep my goal alive and go forth … I hope you’re ok doing the same, I know you’re strong and smart girl and know what you want in life, but sometimes it’s good to relax and let the the waves steer you in a direction, sometimes there’s no use fighting for something that’s not meant to be…

    #2052
    Avatara.z
    Participant
    • Total Posts: 778

    I totally agree with everything you said 😀 i’m good.and i do believe everything is gonna be alright and all of us will be fine.

    #2109
    AvatarRobot 3
    Participant
    • Total Posts: 469

    Hi Rihanna!

    Its nice & great hearing from you! I like your mentality about wave steering you in any direction!

    I’m doing good! Yesterday, I had a country trip! There was only one single girl on our trip! We ended up dancing together at night and she asked me to invite her in most of the activities I take part! Anyway, I invited her to my apartment to cook together on coming Monday! LOL

    However, last night my ex haunted me like a ghost in my room in a school dorm in country. She stood quiet beside my bed trying get my attention! ha ha ha ha… Well, I am confused if it was a nightmare or a dream! LOL

    a.z.,

    You are commenting on posts like a machine!! I hope you don’t get tired any soon!! Great job!

    By the way, I did not visit this site last night and I missed it a lot! I guess I am addicted to it!

    #2111
    AvatarRobot 3
    Participant
    • Total Posts: 469

    RAED,

    Its nice hearing from you as well! You know sometimes, things get hot and intense more with some than others! ha ha ha ha… Cheers!!

    #2115
    Avatara.z
    Participant
    • Total Posts: 778

    Dara,
    hahaha,yeah its freaking me out i can’t stop. i don’t know whats happening to me.all of my friends are mad at me.i don’t even talk to them that much when we are out during the day :))).and when i go out at nights i try to go without my phone most of the times not only because of my friends but to avoid commenting here when i’m drunk.and when i’m not drunk,after a few hours i feel nervous and all i want is to get back home so i can check this website :O:O:O
    You know a.z is crazy when you read this LOL
    I need to google how to move on from an ex back site 😀

    #2116
    Avatara.z
    Participant
    • Total Posts: 778

    Btw,its nice to hear about the new girl,can’t wait for monday to come 😀
    I’m really happy for you.

    #2120
    AvatarRobot 3
    Participant
    • Total Posts: 469

    ha ha ha ha… You are terribly addicted to this site! LOL Truly the passion of really all stories is gone! I just read updates from we “Oldies”. Please don’t post them on different thread! LOL

    Thank you so much a.z.!!

    #2122
    Avatara.z
    Participant
    • Total Posts: 778

    LOL,what do you mean don’t post them on a different thread? are you mentioning kevin’s NC checklist????:)))))))))))))

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,515 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Read our in depth guide on getting your ex back or getting your ex girlfriend back.